مملكة الياسر العظمة لعلوم الفلك والروحانيات Astronomy and Spirituality treat all kinds of magic


الرئيسيةalyasserبحـثالتسجيلدخول
مرحبا بك يازائر فى مملكة الياسر العظمة لعلوم الفلك والروحانيات والعلاج بالقران والاعشاب نقوم بادن الله بعلاج جميع انواع السحر السحر العلوى والسحر السفلى المحروق والمرشوش والمدفون والماكول والمشروب وسحر التخيل وسحر الجنون وسحر الهواتف والرقية الشرعية دكتورة فى علوم الفلك والروحانيات للتواصل معنا والاستعلام على الايميل Sakr11111@yahoo.com

شاطر | 
 

  مخاطر مجالس الرقية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
sakr
المدير العام
المدير العام


ذكر عدد المساهمات : 1794
تاريخ التسجيل : 19/06/2011

مُساهمةموضوع: مخاطر مجالس الرقية   الإثنين يونيو 27, 2011 2:57 am

في هذا الزمان كثرت الأمراض و الكثير منها إما نفسية أو مما حق القول فيه من تلبس جان أو إصابة عين إنسان

أو عمل ساحر شيطان. فطَرق الناس من أجل ذلك الأستطباب من هذه العوارض كل طريق, و بحثوا عن كل

سبيل من أجل أن يقر قرارهم, و من أجل أن ينعموا ببقية أيامهم هادئة صافية لا يكدرها كدر تلك الأوجاع.
فكأن الناس في البحث عن العلاج مذاهب شتى و طرق متنوعة، و كان العلاج الناجع و الطب المضمون بإذن رب



العالمين هو الرقية الشرعية التي أرشد إليها رب العالمين و أخذت بالانتشار و التوسع بعد أن كان لها أثر بين

الناس, وبعد أن لامست وتر الأرواح قبل أن تبرئ بإذن الله الأجسام ,و مع هذا الطلب المتزايد للرقاة الشرعيين

كان الرقاة على أشكال عدة ...




• فخرج من يتلبس بلبسهم و يقلد قراءتهم و يمسح على نفسه مسحة الصلاح.

و هم أبعد الناس عن ذلك. بل هم الداء كله, و الخبث أجمعه, و المرض

بعينه.فمنهم المشعوذ, و منهم الساحر, و منهم الطبيب الشعبي الذي أتخذ

المرضى المحتاجين باباً للتعلم, و منهم من كانت الرقية هي طريقة لمآرب أخرى.

• و لكن هل هذا حكم بالعموم و قول على الجميع؟ ..بالطبع لا..فالكثير و لله

الحمد لديه خير عظيم فهو يرقي الناس لله و بالله. و هم يقدمون جهدهم, و

أوقاتهم في سبيل الله. كل ذلك و هم ينتظرون دعوة مضطر, أو تفريج هم

مكروب, أو كشف بلاء عن مريض. فهؤلاء أجرهم على الله و نسأل الله لهم

الثبات و التوفيق و الرشاد و السداد.

• و لكن قد يكون من الصنف الأخير أناس يقدمون كل ماسبق أعلاه, و لكن

تأخذ منهم الرقية الوقت الكثير فشغلتهم عن أهليهم, و عن أعمالهم فلهم أن

يأخذوا من نصيب الدنيا بمقدار, لا يكلف المحتاج, و يسد الراقي عن الحاجة لمن

حوله.

و في هذا الموضوع سوف أطرق باب التوعية بالقدر الذي أعرفه, و سوف أنبه

على بعض النقاط التي مرت علي من بعض المرضى أو الرقاة الذين لهم خبرة

في هذا المجال, فأقول مستعيناً بالله..


1. على المريض أن يبحث على أكثر من طريق من أجل العلاج فيبدأ بتشخيص

المرض من المستشفيات حيث الأطباء و المختبرات فإن كان المرض عضوي و

له علاج فالنجاح بإذن الله يبدأ من هناك, و لكن هذا لا يعني أن المصاب بمرض

عضوي أن ينسى الرقية فهي الخير كله.

2. على المريض المصاب بأحد الأمراض التي تحتاج إلى رقية أن يبدأ الرقية

على نفسه, فكل من يقرأ القرآن, و مطلع على الأحاديث الواردة من السنة

النبوية فهو جدير بالقراءة على نفسه, فلن تجد أخلص من نفسك على نفسك, و

لن تجد أكثر حرصاً على الشفاء أكثر ممن عانى من مرارة الألم.

3. على المريض الطالب للرقية أن يتجه إلى الله بكامل قلبه, و أن يكون متيقناً

بالإجابة بعد الدعاء مباشرة, و متوكلاً على الله حق التوكل.

4. البعض من المرضى يقول أقرأ الرقية فإن أفادت فبها, و إن لم تفد فهي لم

تضر, و هذه بداية الضرر حيث أن الله سبحانه و تعالى يقول : ( وَنُنَزِّلُ مِنَ

الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ وَلَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّا خَسَارًا ) وقوله تعالى:

( قُلْ هُوَ لِلَّذِينَ آمَنُوا هُدًى وَشِفَاءٌ وَالَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ فِي آذَانِهِمْ وَقْرٌ وَهُوَ عَلَيْهِمْ

عَمًى ) فهذا يقين و لكن يحتاج لأيمان, فكيف بالمرء يطلب الرقية من الله و

يدعوه و هو لم يوقن بالإجابة, و لم يؤمن بما نزله في كتابه.

5. لا يخلو رجل بامرأة إلا كان الشيطان ثالثهما لذا فالتنبه للخلوة مع
الرقاة أمر مهم. و لا نقل أن هؤلاء أهل ثقة فالحديث لم يستثني أحد من
الناس.

6. على المحرم أن يكون نبيهاً متنبهاً فلا ترده الثقة أو مظهر الصلاح للراقي

على أن يجعل له الحرية الكاملة مع محارمه, بل يمنع كل مانهى الشرع عنه من

الملامسة, أو تجسس مواضع الألم مباشرة.

7. على المرأة أن تأخذ معها من المحارم من يكون كبيراً, حريصاً , عاقلاً ,

فالطفل الصغير, أو المحرم الغافل, لا يمكن أن يمنع الضرر ممن في نفوسهم

مرض.

8. مهما أعجب الناس و زادوا من الثناء و المدح على بعض الرقاة, فلا نغتر و

ننزلهم لمرتبة البراءة من زلات النفس, بل بيننا و بينهم ما أمر الله به

ورسوله – صلى الله عليه و سلم- , فالناس بينهم اختلاف فالفهم, و الحرص, و

الابتعاد عن الشبه, و المتشابهات. لذا فحديث الناس عن قارئ لا يجعلنا بيقين

أنه نقي الباطن, و أنه صافي النية و السريرة.

9. بعض ممن يدعون الرقية فنجدهم يتمتمون بكلام غير مفهوم, أو يطلبون

مطالب غريبة, من ذبح و نحر لنوع معين من الحيوانات في أمكان محددة, أو

نحس منهم التقليل, و الامتهان للتوحيد, و القرآن, فهؤلاء ممن تلبس بهم

الشيطان فأضحوا دعاة ظلال.

10. بعض ممن يدعون الرقية الشرعية و هم أبعد الناس عنها, فنجدهم يطلبون

أسم أم المريض, أو لديهم طلاسم و أوراق بكتابات غير مفهومة, أو يلبسون

السلاسل و الخواتم الغريبة, فهؤلاء هم الداء بعينه, فهم أبواق الشيطان و دعاة الكفر و الطغيان.

11. بعض النساء تتساهل بالحديث مع الرقاة, و تحدثه عن كل صغيرة و كبيرة

في حياتها, و تشكي إليه و كأنه العارف بكل شكوى, المنقذ من كل مشاكل الحياة,

فيكون من بعض الرقاة أن يقدمون الحلول بالرغم عن نقص في الخبرة, أو عدم

علم بأساليب الحلول التربوية, أو الطرق النفسية, فيقدمون المشورة على ظلال,

و يهدمون أكثر مما يبنون, و يعقدون أكثر مما يحلون, فالرقاة و إن أعطاهم الله

بعض من فضله في جانب الرقية, و لكن ليسوا سواء في المعرفة في الحلول

الاجتماعية ,و المشاكل التربوية. لذا فلا نطرح مشاكلنا إلا لمن لديه حل يقيني

لهمومنا, و من لديه خبرة و معرفة بكيفية فك طلاسم مصاعب الحياة التي تمر

بنا. و لكن قد يكون الحل الأمثل بأن يتواصل مع زوجها و أن يبين الخطأ في

المشكلة التي هو فيها. أو يدلها على بعض المتخصصين في هذا المجال.

12. بعض النساء يفقدن العطف و الحنان ممن حولهن فتجد في بعض الرقاة

لطفاً و رحمة, فتميل نفسها إليه و تجد إعجاباً بطريقة علاجه و أسلوب حديثه, و

تأوي إلى ركنه. و لا تعلم أنها تغرق في بحر من المشاكل النفسية, و الأحلام

الوردية. و لكن هي أحلام في غير محلها, و برأيي أن هذا الخطأ مشترك بين

المريض و الراقي. حيث أن الراقي يجب أن لا يلين الطرف لمن هم بمثل هذه

الحالة, و لا يفسدها على نفسها أو على زوجها و الوعيد شديد من رب العالمين

لمن كان هذا وضعه.

13. بعض النساء تليّن القول للرقاة, و قد تخضع له بالقول, فتمازحه, أو تضحك

معه, أو قد تحدثه بما أمر الله بستره مع زوجها, و هذا أمر فيه مفاسد عظيمة و

تمادي خطير, و وقوع في أول مسالك الرذيلة سواءً الرذيلة الحسية أو الرذيلة

العاطفية و التي تبعد الفتاة عن واقعها وتعيّشها في أحلام وردية, مما يجعلها

تبحر من نهر إلى بحر, ثم إلى محيط له أول و ليس له آخر, ظلمة من فوقها

ظلمة . و إن كان الخطأ من الفتاة فإنني أحمل الراقي أيضاً بعض الحمل, فهو فتح

قنوات بينه و بين الفتاة بشكل سهل لها أن تتمادى, و أعطاها فرصة أن تحدثه

عن كل صغيرة و كبيرة في حياتها, و الأصل أن يكون الراقي على قدر من الهيبة

و أن يكون من يرقيهم هم بعداد أهله من حيث حفظ عرضهم والخوف عليهم و

إعانتهم على حفظ أسرارهم, و أعلم أن الشيطان قد يفتح لهم – الراقي و المرقي

عليه – كل باب و يزين لهم عملهم, إما بأن يجعل ذلك من باب المحبة لله, أو من

باب العطف عليها, أو من باب تقديم الاستشارة و المساعدة لها,و يخطي من

حيث أراد أن يصيب. و لقد حدثني أحد الأخوة ممن هم يعملون في مجال الطب,

فقال أن النظام الطبي في الكثير من الدول يمنع عقد النكاح بين ا لطبيب

والمريضة خلال مدة العلاج و بعدها بفترة, و ذلك لأن المريض يكون متعاطفاً و

مائلاً بشكل كامل مع من كان سبباً في شفاءه بعد الله.

14. البعد عن الرقاة الذين يعالجون في أماكن مهجورة, أو في بيوت خالية من

الناس, أو التواعد في أوقات خاصة.


15. البعد عن دخول الراقي لوحده لبيت المريضة, أو إلى غرفة المريضة في

المستشفى, خاصة لمن كانت هي بمحل فقدان الوعي. ففي ذلك خلوة و مفسدة.

16. البعد عن التزين, و التبرج من قبل النساء, و لبس كل لباس ساتر, و

أنصح بلبس البنطال تحت الثياب لمن تخشى على نفسها التكشف.

17. عدم الركون و الاستجابة لكل متطلبات الراقي فبعض الرقاة – هداهم الله –

لديهم خطوط الحلال واسعة, و قد صنعتها أيديهم ببعد عن الشريعة الحقة.و لتكن

المرأة قوية الشخصية لا توافق إلا على ما يتوافق مع الدين و الشرع, و ترفض

كل أمر هو محل شك أو ريبة. فهي تطلب الشفاء من رب العالمين و رضاه هو

بداية الشفاء الحقيقي .

18. الأصل بالناس حسن الظن, و لكن قد يكون هناك بعض التصرفات من بعض

الرقاة – هداهم الله – تدعوا للشك و الريبة, فلذا فعلينا أن لا نأمل الجانب و لا

أن نشك بكل الناس. لأن الكثير ممن تلبسوا بثوب الرقية و ممن يستخدمون

السحر و الشعوذة قد وجدوا أن أقرب الطرق للوصول للناس هو أن يكونوا

بمظهر الطبيب المعالج, و الرجل الصالح, و المداوي الناصح.

19. القنوات الفضائية, و محلات العطارة, أصبحت تبحث عن الفائدة المادية, و

الربح السريع, فمن الممكن أن تجد المرأة بضائع تروج بشكل عزائم و رقى, و

هي أعمال يقصد بها استغلال المحتاجين من المرضى.

20. على المريضة أن تبدأ بالعلاج مع الثقات, و أن تستمر مع من ترتاح و

تأمن الجانب لديه, و ممن عرف بالصلاح و التقوى, و أن لا يأخذها الأستطباب

بطرق كل يوم باب.

21. قد تتأثر المرأة من الرقية الجماعية, و تتألم لمنظر من يتألم, و تصاب

بدوخة و دوار, و تحس بتعب, فتعتقد أو يعتقد الراقي المداوي أنه ممسوسة, أو

متأثرة بهذه الرقية, و إنما هي قد راعها منظر النساء اللاتي أصبن في تلك

القراءة.

22. من أصيب بالعين له قراءة تخصه غير من أصيب بالسحر و المس, لذا

فحري بالمريض أن يبحث عن المتميزين في الجانب الذي يشكوا منه.

23. قد يدخل الوسواس في نفس المريض الذي يكثر الذهاب للرقاة, فتبدأ تتهيأ

له بعض الأعراض التي يسمع عنا لدى المرضى فتنقلب حاله كدراً. فعلى

المريض التنبه لهذا الأمر.

24. بعض المرضى يزداد ألمه مع القراءة, و قد يكون من الأفضل أن لا يكثر

من القراءة و ذلك لأنه قد يحرك ماسكن من المس.

25. من المفترض أن يحافظ المسلم على كافة الأوراد اليومية من أذكار المساء

و الصباح, و الإكثار من الصلاة على رسول الله صلى الله عليه و سلم, و الدعاء

بخشوع و يقين, و الاستغفار في كل حين, و ذلك من أجل الشفاء, و من أجل سد

مداخل الشيطان في اليوم و الليلة.

26. بعض الرقاة يطلب من المريض أن يترك كل علاج, و على المريض أن

يستشير طبيبة قبل الأقدام على هذه الخطوة.

27. بعض الرقاة يتوقع أن المريض هو مصاب بأحد الأمراض فيركز الرقية

على هذا النوع, بينما هو مصاب إما بمرض عضوي, أو مرض آخر, إما مس,

أو سحر, أو عين.

28. في الغالب أن الناس يدفعون للرقاة مبالغ خيالية من أجل الرقية, و لو فكروا

قليلاً في هذا الأمر و دفعوا لهم قدر عملهم لكان هذا أفضل. فمن المنطق أن

الطبيب العام يكشف بـ 50 ريال, و الطبيب المتخصص يكشف بـ 100 ريال, و

الاستشاري 150 ريال, مثلها أو قريب منها. فالمفترض أن تكون الرقية بهذه

الحدود.

29. بعض الناس يصدق ما يقال عن بعض الرقاة الذين يرقون من خلال

سماعة الهاتف, و بأرقام دولية فهؤلاء هم أقرب للدجل من الرقية, و هم أقرب

للسحر و الشعوذة.

30. بعض الناس يكون لديه إما مس أو سحر أو عين. فتجده يكتشف ذلك

بالصدفة, و ذلك عندما يكون مرافقاً لمريض و يبدأ الراقي بالقراءة, فيجد أن

المرافق بدأ بالتثاؤب, أو تتساقط من عينيه الدموع, أو يغم عليه.

31. من وجد في نفسه تنقل مكان المرض, و عدم وجود تشخيص طبي محدد,

و وخز في أطراف الجسم, أو تنميل في الأطراف, أو شرود في الذهن, أو تثاؤب

عند القراءة, أو نفور من القرآن و مجالس الذكر, أو ضيق في الصدر بدون

سبب, أو كره للذهاب إلى الرقاة, و الأنزعاج منهم, أو قلق أو بغض لزوج, أو

أبناء, أو زوجة , أو بيت, أو عمل, أو دراسة أو أي مما يملك و بدون مسبب,

فهذا حري أن يكون مصاب بأحد الأمراض إما العين أو السحر أو المس.و هناك

أسباب أخرى..

32. بعض المرضى يعتبر قول الراقي حق محض, و قبوله أمر لا نقاش فيه,

فتجده يتوقف بالكامل عن كل سبب, و يقطع كل طريق إلا الطريق الذي كتبه له

ذلك الراقي.

33. بعض المرافقين للمرضى قد يصاب بانتقال الجان عند مرافقة المريض

فيخرج من المريض و يدخل إلى الإنسان السليم, لذا فيحسن أن يتحرز المرافق

بأن يقرأ ورده, و يكرر الأذكار أثناء الذهاب للرقاة.

34. الجن يدخلون في بني آدم في مواضع عدة, إما في وقت الغضب الشديد, أو

في وقت المعصية و البعد عن الله, أو في وقت الطرب و المزمار, أو في وقت

الفتنة كالتعري, أو عند أذيتهم, و عدم التسمية, أو في أماكن تواجدهم في

دورات المياه, أو في أعتاب الأبواب, أو في الأماكن المهجورة.

35. للرقاة أساليب عدة في الرقية الخاصة بالمس, منها الرقية في بتأويل

الأحلام, و يتم عبرها معرفة الذي أصاب المريض بالعين, و منها الرقية عن

طريق التهديد و الوعيد للمتلبس إما بالذبح أو الإحراق, و منها القراءة بقصد

دعوة الجان و هدايتهم و تعريفهم بطرق الحق و نصحهم بعدم أذية البشر.ز منها

بسؤال المريض عن من يتهم من الناس, و هناك طرق عدة غير ما ذكر و لكن

من المهم أن تكون كل طريقة تستخدم أن يتم سؤال العلماء عنها و أن توافق

السنة النبوية.

36. لمن أصيب بعين فعليه أن يكثر الرقية بالآيات المناسبة للعين, و إن كان

يعرف الذي أصابه بالعين فله أن يأخذ منه باقي الماء الذي توضأ منه فيصب

عليه, و إن لم يجد طريقاً إلى ذلك فله أن يأخذ من بعض أكله مما لامس لعابه

مثل نوى التمر, أو مما لامس جسمه, مثل بعض ملابسه, أو بعض مالامس

أطرافه مثل المقابض التي لامسها بيده.

37. لمن أصيب بالسحر فيمكن أن يكون الشفاء بإذن الله تعالي بالرقية و

الاغتسال بالسدر و أن تفك العقد ممن لديهم خبرة في ذلك.

38. من أصيب بعين في مناسبة معينة, كالطالبة في فصلها, أو ضيوف من

مناسبة زواج, أو من مجلس معين, فلا يتوانى المرء بالتسبب منهم و أخذ شيئاً

من عرقهم أو ريقهم, و ذلك بطلب القراءة منهم ببعض الماء أو الوضوء فيه.

39. قد يكون من المناسب للنساء أن يذهبن للراقيات من النساء, فلقد علمت أن

هناك مجموعة من النساء اللاتي نذرن أنفسهن لهذا الأمر.

40. قد تقرأ و تشفى و لكن قد يكتب الله لك خيراً من ذلك, إما رفعة بالدرجات,

أو تكفير عن السيئات, أو دفع مصيبة أعظم من ذلك, أو شفاء و لكن بعد

تمحيص ذنوب فلا تبتئس بل أصبر على قضاء الله وقدره.

41. لا تعتمد بشكل كامل على الرقاة في كل أمرك. بل أقرأ على نفسك و تتبع

الأحاديث الواردة من نبي الرحمة و ألزمها حتى يكتب الله لك الشفاء.

42. يقول الشيخ الدكتور/ عبدالعزيز السدحان أن الرقية يجب أن تكون بقدر

معلوم محدد و لا يستزاد منها فهي مثل الدواء إن زيد عن الجرعات المقررة قد

ينقلب إلى داء. لذا فحري أن يبدأ المرء بالرقية البسيطة ثم يتوسع إن لم يحس

بالشفاء.

43. يقول الشيخ الدكتور / عبدالعزيز السدحان أن القرآن هو الأصل في العلاج

للأمراض العضوية, أو النفسية, و منه يفترض أن نبتدئ و من بعده يكون

العلاج بالعقاقير.

44. يقول الشيخ الدكتور/ عبدالعزيز السدحان أن الأصل في أغلب الأمراض هي

عين حاسد, اما السحر و التلبس من الجان فهي أستثناء عن القاعدة و ذلك

مصداق لحديث الرسول صلى الله عليه و سلم.

45. يقول الشيخ الدكتور/ عبدالعزيز السدحان أن الجن قد يزيدون من الضغط

على بعض الأمراض الموجودة في المرضى, و قد يكون منشأ ال
مرض من الجان


عدل سابقا من قبل sakr في الأحد مارس 03, 2013 1:59 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alyasser.lamuntada.com
sakr
المدير العام
المدير العام


ذكر عدد المساهمات : 1794
تاريخ التسجيل : 19/06/2011

مُساهمةموضوع: رد: مخاطر مجالس الرقية   الخميس أكتوبر 27, 2011 12:14 am

There
have been many times in this disease and many of them either
psychological or of the right to say which of wear or injury committees
appointed person

The work
of a magician or a demon. Aftriq people for that
CONTRAINDICATIONS of these symptoms all the way through, and looked for
all the

For in
order to acknowledge their decision, and in order to enjoy the rest of
their days not quiet net Akderha chagrin of those aches.
As though the people in the search
for treatment of various doctrines and a variety of ways, and was
effective treatment, medicine secured permission from the owner



Spell of the Worlds is the
legitimacy that guided the Lord of the Worlds and took proliferation and
expansion after that had an impact between

People, and having touched the
water of life before it clears, God willing, objects, and with this
increased demand promoted him to the rightful

The exorcists to many forms ...




• characterize the Blbsam went out of their reading and
imitate, and wipe over the same tinge of goodness.

And people are far from it. Rather, they are all
disease, and slag Ojmah, and disease

Particular.. Some juggler, magician and among them, and among them
the popular doctor, who was taken

Patients in need of a door to learning, and of whom the
diaphragm is the way to other purposes.

• But is this rule a
peek and say to everyone? .. Of course not .. Many and God

Praise be to
have very good people it amounts to God and in God. And they give their best, and

Their time in the way of Allah. All of this and are
waiting for an invitation compelled, or relieve them

Distress, or disclose the
scourge of the patient. These reward on God and ask God for them

Stability and
success and Rashad and payment.

• But it
may be the last class people who provide all the above stated above, but

Spell take them much time Vhglethm for their families,
and for their actions that they have the

Take the minimum amount of the share, does not cost the
needy, and fills the need for those upscale

Around him.

In this
post, you will knock on the door of awareness to the extent that I know,
and will warn

On some points that I
went through some of the patients or exorcists who have experience

In this area, I
say to God, using ..


1. The patient to look through more than for the treatment begins
with diagnosis

The disease from hospitals
where doctors and laboratories, the disease was an organic and

A treatment success, God willing, start from there,
but this does not mean that the patient's disease

Organic forget the
Spell is all goodness.

2. The patient with a disease that need to be hard to start
Spell

Himself, all who read the Koran,
and the beginning of the ahaadeeth of the year

Prophet is worth reading to himself, you will not find
yourself on the most loyal of yourself, and

You
will not find more eager to heal than those who suffered from the
bitterness of pain.

3. The patient for the student paper that tends to God
wholeheartedly, and to be certain

After
answering prayer directly, relying on God and trust in the right.

4. Some patients say read the
diaphragm reported all well, and if they have not benefited

Harm and damage as this is the beginning, God
Almighty says: (And We send down from the

What the Qur'an is
a healing and a mercy to believers and not more than oppressors only in
loss) and says:

(Say: He is for those who believe a
guidance and healing and who do not believe in their ears, a revered
them

Blindness), but it sure needs
to faith, how can a man to ask of God and the diaphragm

Call him and he was not sure the answer, and did not believe in
honorable in his book.

5. No free man and a woman but the Shaytaan is the third was so
Valtnnbh to be alone with
Exorcists is important. And do not say that these are
the people the confidence of talk did not exclude one of
People.

6. The Prophet is forbidden to be alert for confidence or
do not turn away the appearance of the goodness of the sophisticated

That makes him complete freedom with his female
relatives, but prevents all of Manay in Islam

Contact with, or
spy places the pain directly.

7. For women to take with them from the tissue be
significant, careful, wise,

Small
child, forbidden or heedless, can not prevent the damage of those in
them

The disease.

8. No matter how impressed the
people and increased their praise and praise some of the exorcists, not
complacent and

Nnzelhm to the rank of
innocence slips of the soul, but between us and them what God has
commanded

And His Messenger - Allah
bless him and grant him peace -, different people, including
Understanding, and diligence, and

Away from the similarities, and
similarities. So this hadeeth people reader does not make us certainty

It is a
pure subcontractor, and that faith and conscience, net.

9. Some who claim to Spell Vengdam
mutter incomprehensible words, or ask

Demands of the strange, of the slaughter and slaughter for a
particular type of animals in specific places, or

Reduce the feel of them, and abuse of unification, and the
Qur'an, those who wear them

Devil's advocates Vodhawwa shades.

10. Some who claim to
legitimacy and the diaphragm are the people beyond it, ask Vengdam

Or the name of the patient, or to have talismans and
leaves of the writings is understandable, or wear

Chains and rings, exotic, these
are a particular disease, they are the devil horns and the advocates of
infidelity and tyranny.

11. Some women tolerate exorcists to talk with, and talking
about all the small and large

In
her life, and complain to him like a knower of all complaints, the
Savior of all the problems of life,

It would be some exorcists to offer solutions, despite a lack of
experience, or lack of

Aware of
the methods of solutions, educational, or psychological ways, who
provide advice on the shades,

And demolish more than they are building, and hold more than they
settle, Valrkah and that God has given them

Some of the bounty in the diaphragm, but not both in the
knowledge of the solutions

Social and educational problems.
So do
not ask our problems, but anyone who has a certain solution

To our concerns, and who has the experience and know
how to decipher the difficulties of life with

Us. But it may be the best solution
that communicates with her husband and that shows the error in

The problem is where. Or find out who some
of the specialists in this field.

12. Some women lose their sympathy and affection of those around
them you will find in some exorcists

Please, mercy, and tend to find themselves in a manner
admired his style and treatment, and

Home to the corner. And do not know that it
is drowning in a sea of ​​mental health problems, and dreams

Rosary. But dreams are not in place,
and I think that this is a common error among

The patient and upscale. As the
upscale must be relentless to those who are party to such

Case, and not bad for herself or her husband, and
very stern warning from the Lord of the Worlds

Those who had this status.

13. Some women say to soften
promoted him, and may be subject to him saying, Vtmazha, or laugh

With him, or might have, including the command of
Allah concealed with her husband, and this is a great evils and

Persistence of serious, and the occurrence of the
first paths of vice, whether sensory or vice vice

And emotional, about the girl and reality and
experienced in the dreams of a rosy, making it

Sail from the river to the sea, and then to the vicinity
of his first and not his last, the darkness of the above

The darkness. And that the
error was the girl I also carry some upscale pregnancy, it is open

Channels between him and the girl is easy for her
to continue thinking, and gave her the opportunity to impact

For both small and large in her life, and originally
to be upscale measure of prestige

And be
Ergihm meter are keeping his family in terms of display and fear them,
and

Helping them to save their
secrets, and know that the devil could open them - and upscale Exalter

It - every door and decorated them with their work,
either that makes it a matter of loving God, or from

The door of kindness, or from door to provide advice and
assistance to, and a mistake of

Where he wanted to hit. He spoke to me and a brotherhood
of those who are working in the field of medicine,

He said that the medical system in many countries to
prevent the marriage contract between a doctor

And the patient during the treatment period and then a
period, and because the patient will be sympathetic and

Tilted
from fully with the reason for his recovery after God.

14. Distance from the
exorcists, who were being treated in an abandoned places, or in the
homes of free

People, dating, or at special times.


15. Distance from the upscale entry
alone to the house of the patient, or to the patient in room

Hospital,
especially those who were the place of loss of consciousness. At that retreat, and evil.

16. Dimension for adornment and finery
by women, and to wear any clothing that covers, and

I would recommend wearing pants under dresses to those who
feared that it might unfold.

17. Lack of reliable and responsive with all requirements of
upscale Some exorcists - Allah guide them -

Their lines and I'm wide, and had built their hands on the
dimension of the true law. And not to

Women with a strong character not only to agree to comply with
the religion, Islam, and refuse

Each command is in doubt or suspicion. It is asking for
healing from the Lord of the Worlds, and satisfaction is

Beginning of true healing.

18. Original people think well, but
there may be some actions of some

Exorcists - Allah guide them - let doubt and suspicion
Vlma we do not hope that the side and not

We suspect that all the people. Because
many of those clothed with a garment of those who use the diaphragm and

Witchcraft and sorcery have found that the earliest ways to
reach people is to be

Appearance of the physician,
and a good man, healer and mentor.

19. Satellite channels, and shops Perfumery, are looking
for useful material, and

Quick
profit, it is possible for women to find merchandise and promote spells
are promoted, and

Work is intended to exploit the needy
patients.

20. The
patient to begin treatment with trustworthy, and to continue with the
rest and

Secured side to him, and
who knew righteousness and piety, and that does not take
CONTRAINDICATIONS

Through
the door every day.

21. Women may be affected by the mass of the diaphragm, and
suffer the sight of pain, and get

Dizziness and vertigo, and feel tired, I think the upscale
healer or believed that he possessed, or

Affected by this diaphragm, and may but is appalled at women who
have had stock in that

To read.

22. Of the injured eye, his reading of
his own is injured, and magic touch, so

It
behooves the patient to look for excellence in the side that complain of
it.

23. OCD
may enter in the same patient, who promoted him to go to a lot, and
starts preparing

Has some symptoms that patients
hear about us Vtnqlb Kadra case. For

Patient be aware of this.

24. Some patients with increasing
pain to read, and it may be better not to frequently

Of
reading, because it may stir Maskin from harm.

25. Supposed to keep a Muslim at
all wird daily evening adhkaar

And
morning, and a lot of prayer to the Messenger of Allah may Allah bless
him and grant him peace, and pray

Humility and certainty, and forgiveness all the time, and in
order to heal, and to bridge the

Entrances to the devil in the
day and night.

26. Some
exorcists ask the patient to leave each treatment, and that the patient

Consult a
doctor before taking this step.

27. Some exorcists is expected that the patient is infected with a
disease focuses Spell

This type, while it
is infected with either an organic illness, disease or another, either
by touching,

Or
charm, or the eye.

28. Often that people are promoted him to pay
astronomical sums for the diaphragm, and if thought

Little in this matter, and paid them as much as their work for
the better. It is logical that

GP revealed by SR 50, and a doctor specializing revealed by
SR 100, and

Advisory SR 150, and similar or close to it. Is assumed to be the diaphragm in
this

The border.

29. Some people believe what is said about
some of the exorcists, who promoted through the

Handset, and international numbers. Those are the
closest to the quackery of the diaphragm, and they soon

Of magic and sorcery.

30. Some people have had either a touch or charm or eye. So they discover that

By chance, and that when the companion of a patient
and starts reading upscale, finds that

Facilities
began to yawn, or falling from his eyes, tears, or cloudy it.

31. Of the same movement is found in the
place of disease, and there is no specific medical diagnosis,

And tingling in the extremities, or numbness in the
limbs, or straying in mind, or yawning

When reading, or alienated from the Qur'an and dhikr, or tightness
in the chest without

Reason, or
hate to go to the exorcists, and disturbing them, or concern, or
regardless of the husband, or

Children,
or wife, or a house, or work, or study or have any of and without
cause, by

It behooves one to be
infected with either disease or magic eye or touch. And there

Other reasons ..

32. Some patients say is pure upscale
right, and acceptance is indisputable,

So you see them depends entirely on each reason, and go all the
way but the way it was written

This
upscale.

33. Some
accompanying the transfer of patients may develop when the elves
accompany the patient

Deduced
from the patient and enters the human sense, so that it well Athrz
facilities

To read and reply, and repeats during the
prescribed promoted him to go to.

34. Jinn enter the sons of Adam in several places, either at the
time of extreme anger, or

At the
time of sin and away from God, or at the time of Tarab and flute, or at
the time

Kaltara sedition, or when
the trouble they caused, and not the label, or in places of their
residence in

Water courses, or in the
threshold of the doors, or in deserted places.

35. Promoted him to several techniques
in the diaphragm of harm, including the diaphragm in the interpretation

Dreams, and through them to know who is infected
patient's eye, from which the diaphragm

By threat and intimidation of contaminated either
slaughtering or burning, and reading them in order

Invite elves and guide them and introduce them to the
right of ways and advised them not to harm humans. G of

By asking the patient to accuse people, and there are
several ways other than those mentioned, but

It is important that each method is used that is a
question scientists about and agree

Sunnah of the Prophet.

36. Into those who were injured,
he should frequently Spell verses appropriate to the eye, and if

Knows that an eye injury, he may take it the rest of the
water that it does wudoo Faisb

It,
and if not find a way to that, he may take some fruit, which touched
their saliva

Nuclei such as dates, or which
touched his body, like some of his clothes, or some Malams

Limbs such as
handles that are most crucial to his hand.

37. Those who were injured in
witchcraft can be cured with the permission of Allah and ruqyah

Washing
Balsdr loosen the contract and that those who have experience in it.

38. Of the injured eye on a particular
occasion, in Katalibh separated, or guests of

Suitable marriage, or of an appointed council, do not
hesitate to cause one of them and took something

Of their race or Raiqam, and the request to read them with
some water or ablution in it.

39. May be appropriate for women to go to the very refined
women, have learned that

There is a group of women who
dedicated themselves to this.

40. You may read and heal, but you may write is better than
this, either the elevation in degrees,

Or
atone for bad deeds, or pay a calamity greater than that, or heal, but
after

Scrutiny is not disheartened, but the sins of the
patient and decree of Allaah.

41. Do not
depend entirely on the exorcists in all things. Read it yourself and track

Ahaadeeth of the Prophet of mercy and stay with her until he
is God to heal you.

42. Says Dr. Sheikh / Abdul Aziz Al Sadhan that the diaphragm
should be as much as

Known specific
and does not Istzad which is like medicine for the increased doses may
be prescribed

Turn
to the disease. Therefore behooves you to start simple and
then expand ruqyah that did not feel

To heal.

43. Says Dr. Sheikh / Abdul Aziz Al Sadhan that the Quran
is the basic principle in the treatment

Of
disease, organic or psychological, and it is assumed that Neptdi and
after him have

Drug
treatment.

44. Says Dr. Sheikh / Abdul Aziz Al Sadhan that the origin of most
diseases are

Envious eye, while the
magic and the flagrancy of the elves is an exception to the rule and
that

Confirms the hadeeth of the Prophet may Allah bless him and
grant him peace.

45. Says Dr. Sheikh / Abdul Aziz Al Sadhan that the jinn may
increase the pressure

Some diseases
in patients, and may be the origin of the disease from the elves

_________________




سبحان
الله وبحمده سبحان الله
العظيم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alyasser.lamuntada.com
 
مخاطر مجالس الرقية
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مملكة الياسر العظمة لعلوم الفلك والروحانيات Astronomy and Spirituality treat all kinds of magic :: الفئة الأولى :: مقالات اسلامية-
انتقل الى:  
Place holder for NS4 only
pubacademy.ace.st--!>
pubacademy.ace.st--!>