مملكة الياسر العظمة لعلوم الفلك والروحانيات Astronomy and Spirituality treat all kinds of magic


الرئيسيةalyasserبحـثالتسجيلدخول
مرحبا بك يازائر فى مملكة الياسر العظمة لعلوم الفلك والروحانيات والعلاج بالقران والاعشاب نقوم بادن الله بعلاج جميع انواع السحر السحر العلوى والسحر السفلى المحروق والمرشوش والمدفون والماكول والمشروب وسحر التخيل وسحر الجنون وسحر الهواتف والرقية الشرعية دكتورة فى علوم الفلك والروحانيات للتواصل معنا والاستعلام على الايميل Sakr11111@yahoo.com

شاطر | 
 

 أيتها الغافلة اللاهية المؤملة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
sakr
المدير العام
المدير العام


ذكر عدد المساهمات : 1794
تاريخ التسجيل : 19/06/2011

مُساهمةموضوع: أيتها الغافلة اللاهية المؤملة   الإثنين يونيو 27, 2011 2:20 am

أختاه..حفظك الله وسترك وعافاك في دينك ودنياك ووسعك برحمته يوم العرض عليه..جل جلاله..اللهم آمين..


اختي الغافلة..لايضاهي العفة والحشمة شي فالدنيا..لأنها حفظ لك بعد حفظ الله..وقتل وقهر للشيطان اللعين..


كثرت في بنات وطننا الغالي ظاهرة نسأل الله العلي القدير ان يعدل الحال الى
افضل حالاًً منه الآن..آلا وهي ظاهرة عدم الاحتشام والله المستعان...


آخذن من طابع البلدان المجاورة والانظمة العلمانية نبراس لهن..واللتي تدعوا الى تحرر المرأة..!!!


وهناك عدة محاور لمخالفة المرأة سنة المصطفى علية الصلاة والسلام...
وسأحاول جاهداً..سردها وفق ماأراه مناسباً لطبيعة الطرح..




1- الطيب (العطر)..وقد حذر المعصوم علية الصلاة والسلام..اشد التحذير من
خروج المرأه للمسجد ويصاب منها طيب (( لاحظي يارعاك الله وهذا محرم وهو
لبيت الله))..فما بال الاسواق والاماكن اللتي يتواجد فيها الاختلاط
بكثرة...



الدليل...
(( ‏حدثنا ‏ ‏محمد بن كثير ‏ ‏حدثنا ‏ ‏سفيان ‏ ‏عن ‏ ‏عاصم بن عبيد الله ‏
‏عن ‏ ‏عبيد مولى أبي رهم ‏ ‏عن ‏ ‏أبي هريرة ‏ ‏قال ‏
‏لقيته امرأة وجد منها ريح الطيب ‏ ‏ينفح ‏ ‏ولذيلها ‏ ‏إعصار ‏ ‏فقال يا
أمة الجبار جئت من المسجد قالت نعم قال وله تطيبت قالت نعم قال إني سمعت
حبي ‏ ‏أبا القاسم ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ‏ ‏يقول ‏ ‏لا تقبل صلاة لامرأة
تطيبت لهذا المسجد حتى ترجع فتغتسل غسلها من الجنابة ))




التفسير..
( عن عبيد ) ‏
‏: هو ابن أبي عبيد ‏
‏( مولى أبي زهم ) ‏
‏: بضم الراء وسكون الهاء ‏
‏( ولذيلها ) ‏
‏: أي لذيل المرأة ‏
‏( إعصار ) ‏
‏: بكسر الهمزة ريح ترتفع بتراب بين السماء والأرض وتستدير كأنها عمود ‏
‏( فقال يا أمة الجبار ) ‏
‏: ناداها بهذا الاسم تخويفا لها ‏
‏( حبي ) ‏
‏: أي محبوبي ‏
‏( فتغتسل غسلها من الجنابة ) ‏
‏: أي كغسلها من الجنابة . قال القاري : بأن يعم جميع بدنها بالماء إن كانت
تطيبت جميع بدنها ليزول عنها الطيب , وأما إذا أصاب موضعا مخصوصا فتغسل
ذلك الموضع انتهى . قلت : ظاهر الحديث يدل على الاغتسال في كلتا الصورتين
والله أعلم . ‏
‏قال المنذري : وأخرجه ابن ماجه , وفي إسناده عاصم بن عبيد الله العمري ولا
يحتج بحديثه .




2- اللباس وتقليد أعداء الله تعالى..



الدليل..(( ‏حدثني ‏ ‏زهير بن حرب ‏ ‏حدثنا ‏ ‏جرير ‏ ‏عن ‏ ‏سهيل ‏ ‏عن ‏
‏أبيه ‏ ‏عن ‏ ‏أبي هريرة ‏ ‏قال ‏
‏قال رسول الله ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ‏ ‏صنفان من أهل النار لم أرهما قوم
معهم سياط كأذناب البقر يضربون بها الناس ونساء ‏ ‏كاسيات عاريات ‏ ‏مميلات
‏ ‏مائلات ‏ ‏رءوسهن كأسنمة ‏ ‏البخت ‏ ‏المائلة لا يدخلن الجنة ولا يجدن
ريحها وإن ريحها ليوجد من مسيرة كذا وكذا))


التفسير..
‏قوله صلى الله عليه وسلم : ( صنفان من أهل النار لم أرهما : قوم معهم سياط
كأذناب البقر يضربون بها الناس , ونساء كاسيات عاريات مميلات مائلات
رءوسهن كأسنمة البخت المائلة لا يدخلن الجنة ولا يجدن ريحها , وإن ريحها
توجد من مسيرة كذا وكذا ) ‏


‏هذا الحديث من معجزات النبوة , فقد وقع هذان الصنفان , وهما موجودان .
وفيه ذم هذين الصنفين قيل : معناه كاسيات من نعمة الله عاريات من شكرها ,
وقيل : معناه تستر بعض بدنها , وتكشف بعضه إظهارا بحالها ونحوه , وقيل :
معناه تلبس ثوبا رقيقا يصف لون بدنها . ‏


‏وأما ( مائلات ) ‏
‏فقيل : معناه عن طاعة الله , وما يلزمهن حفظه . ‏
‏( مميلات ) ‏
‏أي يعلمن غيرهن فعلهن المذموم , وقيل : مائلات يمشين متبخترات , مميلات
لأكتافهن . وقيل : مائلات يمشطن المشطة المائلة , وهي مشطة البغايا .
مميلات يمشطن غيرهن تلك المشطة . ومعنى ‏
‏( رءوسهن كأسنمة البخت ) ‏
‏أن يكبرنها ويعظمنها بلف عمامة أو عصابة أو نحوهما .




2-الزينة لغير المحرم في غير حاجة..


الدليل في سنن الترمذي ...

(( ‏ ‏حدثنا ‏ ‏علي بن خشرم ‏ ‏أخبرنا ‏ ‏عيسى بن يونس ‏ ‏عن ‏ ‏موسى بن
عبيدة ‏ ‏عن ‏ ‏أيوب بن خالد ‏ ‏عن ‏ ‏ميمونة بنت سعد ‏ ‏وكانت خادما للنبي
‏ ‏صلى الله عليه وسلم ‏ ‏قالت ‏
‏قال رسول الله ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ‏ ‏مثل ‏ ‏الرافلة ‏ ‏في الزينة في
غير أهلها كمثل ظلمة يوم القيامة لا نور لها ))



التفسير...

‏قوله : ( مثل الرافلة ) ‏
‏قال في النهاية الرافلة هي التي ترفل في ثوبها أي تتبختر , والرفل الذيل ورفل إزاره إذا أسبله وتبختر فيه انتهى . ‏
‏( في الزينة ) ‏
‏أي في ثياب الزينة ‏
‏( في غير أهلها ) ‏
‏أي بين من يحرم نظره إليها ‏
‏( كمثل ظلمة يوم القيامة ) ‏
‏أي تكون يوم القيامة كأنها ظلمة ‏
‏( لا نور لها ) ‏
‏الضمير للمرأة . قال الديلمي : يريد المتبرجة بالزينة لغير زوجها .



4-التشبه بالرجال (( واللتي يعانين منها الكثير من الغافلات))


الدليل..
‏حدثنا ‏ ‏عبيد الله بن معاذ ‏ ‏حدثنا ‏ ‏أبي ‏ ‏حدثنا ‏ ‏شعبة ‏ ‏عن ‏ ‏قتادة ‏ ‏عن ‏ ‏عكرمة ‏ ‏عن ‏ ‏ابن عباس ‏
‏عن النبي ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ‏ ‏أنه ‏ ‏لعن المتشبهات من النساء بالرجال والمتشبهين من الرجال بالنساء



التفسير...

( أنه لعن المتشبهات من النساء بالرجال إلخ ) ‏
‏: قال الطبري : المعنى لا يجوز للرجال التشبه بالنساء في اللباس والزينة التي تختص بالنساء ولا العكس . ‏


‏قال الحافظ : وكذا في الكلام والمشي فأما هيئة اللباس فتختلف باختلاف عادة
كل بلد فرب قوم لا يفترق زي نسائهم من رجالهم في اللبس لكن يمتاز النساء
بالاحتجاب والاستتار وأما ذم التشبه بالكلام والمشي فمختص بمن تعمد ذلك ,
وأما من كان ذلك من أصل خلقته فإما يؤمر بتكلف تركه والإدمان على ذلك
بالتدريج , فإن لم يفعل وتمادى دخله الذم ولا سيما إن بدا منه ما يدل على
الرضا به وأخذ هذا واضح من لفظ المتشبهين . ‏
‏وأما إطلاق من أطلق كالنووي أن المخنث الخلقي لا يتجه عليه اللوم فمحمول
على ما إذا لم يقدر على ترك التثني والتكسر في المشي والكلام بعد تعاطيه
المعالجة لترك ذلك وإلا متى كان ترك ذلك ممكنا ولو بالتدريج فتركه بغير عذر
لحقه اللوم انتهى . ‏

‏قال المنذري : وأخرجه البخاري والترمذي والنسائي وابن ماجه....





اختاه أأصبحتي في مأمن من الله تعالى..!!!
هل ضمنتي الجنة؟!! وانتي تعلمين ان النساء اكثر أهل النار؟!!!
اتعلمين انك عورة على غير المحرم.؟!!!
ماذا عسى ان يكون جوابك للمنكر والنكير في القبر..!!! اذا سئلتي عن شبابك فيما افنيتيه؟!!
اما زلتي مؤلمة لدنيا زائلة..؟!!
أما ترين ان الزمن تقارب والفتن قد بدأت معمتها نسأل الله الحفظ من الفتن..!



اختاه والله اللذي لا إله الا هو لم اتجرئ على كتابة هذا الموضوع ونقل
الاحاديث وتفسيرها الا من حرقتي على غفلة بناتنا ونسائنا واخواتنا وامهاتنا
عن الغرض الاساسي لوجودهم..(( وماخلقت الجن والانس الا ليعبدون..))

لنحبس شهواتنا لأن النار محفوفة بالشهوات...
ونصبر على مانكره...لأن الجنة محفوفة بالمكاره...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alyasser.lamuntada.com
sakr
المدير العام
المدير العام


ذكر عدد المساهمات : 1794
تاريخ التسجيل : 19/06/2011

مُساهمةموضوع: رد: أيتها الغافلة اللاهية المؤملة   الخميس أكتوبر 27, 2011 1:15 am

Sister ..
God bless and keep you safe and Stark in the religious and worldly
affairs and Usak show mercy on him .. Almighty God .. Amen ..


My sister .. Algavlp
ultimate graphics chastity and decency Shi Valdnaa .. to save it after
you .. God Save the killing and oppression of the devil dreaded ..


Abounded in the girls and our beloved phenomenon we
ask God Almighty to modify the case to the
Better off than it is now .. namely the phenomenon of
modesty and God used ...


Have taken the character of the neighboring countries
and the secular regimes nV them .. and which to let the women's
liberation ..!!!


There are several
themes for the violation of women Sunnah of the Prophet peace be upon
him ...
I will try hard .. Maerah listed as appropriate
for the nature of the proposal ..




1 - perfume (fragrance) has warned .. the
infallible peace be upon him .. most of the warning
Women going out to the mosque and get them a good
((Observe Aaraak God and this is forbidden
To
the house of God)) .. what about the markets and places where there are
mixing which
A lot ...



Directory ...
((Tell
us Mohammed bin Sufyan told us a lot of 'Asim bin Obaidullah
For slaves
freed slave of Abu Wareham from Abu Hurayrah said
I received a woman found them Wind good to breathe
the tail of Hurricane said, 'O
I come from a
nation-Jabbar said Yes, said the mosque has put on perfume because she
said yes, I heard
Abu Qasim love peace
be upon him says does not accept the prayer of a woman
Put on
perfume because of this mosque, so that due ghusl wash the bathroom))




Interpretation ..
(For slaves)
: Is the
son of Abu Obaid
(The
freed slave of Abu sebum)
: Ra annexation and there is no distraction
(And tail)
: The tail of the women
(Hurricane)
: A'naaqan wind up with
soil between heaven and earth and turn like a column
(Nation-Jabbar said, 'O)
: Call her by that name scare
her
(My love)
: Any Mahbuba
(Ghusl wash the bathroom)
: Cgzlea of ​​any impurity. Continental
said: that prevail in all of her body with water if
Put on perfume because all of her body to leave her good, but if
the subject just for a few hit Vtgusl
That place is over. I said: This hadeeth indicates that the
apparent dip in both images
And
Allah knows best.
Mundhiri
said: narrated by Ibn Majah, and attributed Asim bin Obaidullah life
expectancy,
Protesting talking.




2 - Dress and the tradition
of the enemies of God ..



Directory
.. ((Zuhair told me Ben Greer told us the war on Sohail for
His father from Abu Hurayrah
said
The Messenger of Allah peace be upon
him are two types of people did not fire people Oarhama
With whips like the tails of cattle with which to beat people
and women who are clothed yet naked, walking
And
walk with their heads like the humps of leaning will not enter Paradise
or even
The fragrance of the fragrance is of such and such))


Interpretation ..
Saying
peace be upon him: (two types of people did not fire Oarhama: people
with whips
The tails of cattle with which to beat
people, and women who are clothed yet naked, walking with an enticing
Tilt their heads like the humps will not enter Paradise or even
smell its fragrance, and fragrance
There is of such and such)


This is the modern miracles of prophecy, has signed two
varieties, and they exist.
And it was condemned
by these two types: meaning clothed in the grace of God naked from her
thanks,
And it was said cover means some of her
body, and reveal some of a show earlier, and the like, and it was said:
Means wearing a thin
dress the color of her body.


The (gait)
It was said: What it means to
obey God, and need when you save it.
(Gait)
Any teaching
others to nicotine reprehensible, said: Mtbouktrut walk gait, gait
To their shoulders. It was: an enticing
Emctun Almhth diagonal, which is excessive in prostitutes.
Gait Emctun Almhth those
others. And the meaning of
(Their heads like the humps)
That
Ekprnha Aazmnha and wrap a turban or a ring or the like.




2 - ornamental non-Mahram is
needed ..


Directory
in Sunan al-Tirmidhi ...

((Tell us Khashram
told Ali bin Isa bin Musa bin Yunus
Obeida for
Ayub bin Khalid Saad auspicious girl was a servant of the Prophet
Peace be upon him said
The Messenger of Allah peace be upon him, such as in
ornamental Alravlh
Her family is like the darkness of the Day of
Resurrection not light it))



Interpretation ...

Saying: (eg Alravlh)
Said in the end is
Alravlh Travel in any strut down her dress, and the tail and Raphael
Alrvl garment if the fountains and the strut is over.
(In the Ornamental)
Any clothes in the ornamental
(In other people)
Between any of them deprived of
view
(Like the
darkness of the Day of Resurrection)
Be no darkness like the Day of Resurrection
(Not light it)
Conscience for women. Daylami said: Decorative Almtbergh wants
is to her husband.



4 - to imitate men ((and
which many of them suffer from Algavlat))


Directory ..
Tell us Obaidullah ibn Mu'adh told us told us that
Abu Qatada, the Division for Ikrimah from Ibn Abbas
From the Prophet peace be upon
him that he cursed women who imitate men and men who imitate women



Interpretation ...

(He cursed women who imitate
men, etc.)
:
Al-Tabari said: the meaning is not permissible for men to imitate women
in dress and adornment, which specializes in women or vice versa.


Hafiz said: as well as in
speech and walking As for the dress usually vary depending on
Each country FRP people who do not get separated from their men,
their women costume to wear, but the advantage of women
Balaanjab, low visibility and the imitation of speech and
defamation Vmokhts including walking deliberately,
As for the one that was created out of either ordered primness and
addiction left him on that
Gradually, and do not
slander his income went too far, especially if it seemed to indicate
Content with it and
take This is clear from the word imitate.
The launch of the Bisexual Kalnowi was not heading for moral
blame Vmahmol
What if not able to leave Alttna
and breakage in the walk and talk after a dose of
Treatment to leave it and only left when possible, even if
gradually was ignored without an excuse
Of his right to blame is over.

Mundhiri
said: It was narrated by Bukhari and Tirmidhi and Ibn Majah and women
....





Sister Oosubhta safe from Allah ..!!!
Do Dmente Paradise?!! Ante and you know that
women are more people of Hell?!!!
You know you are on the roughness is forbidden
.?!!!
What may be that your answer to the evil and bearing down in
the grave ..!!! If
Silta for your youth with Avnite?!!
The Azelta painful for minimum transient
..?!!
As you see that the convergence
of time and strife began Muammtha ask God save from temptation ..!



Sister and God Allve is no god but He did not Atjri to
write this and the transfer of
Conversations
and interpretation only Hrgueta negligence on our women and our
daughters and our sisters and our mothers
The
main purpose of their presence .. ((and Makhlguet the jinn and mankind
except to worship Me ..))

To hold our fire, our desires,
because desires are fraught with ...
And the patient
Manl ... because Paradise is fraught with difficulties ...

_________________




سبحان
الله وبحمده سبحان الله
العظيم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alyasser.lamuntada.com
 
أيتها الغافلة اللاهية المؤملة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مملكة الياسر العظمة لعلوم الفلك والروحانيات Astronomy and Spirituality treat all kinds of magic :: الفئة الأولى :: مقالات اسلامية-
انتقل الى:  
Place holder for NS4 only
pubacademy.ace.st--!>
pubacademy.ace.st--!>